Årboka 2020 klar til utsending

Styret i historielaget inviterer til “styredugnad” tirsdag 24. nov kl 19.00 på Kystmuseet.
Styremedlemmer og vara inviteres til å ta med en venn eller bekjent, til dugnad med å pakke årbøkene, adressere og sende dem ut. De nyeste medlemslistene fra kasserer Edel, viser at vi har 287 betalende medlemmer. Nesten halvparten av disse bor utenfor Hitra.

Navneetiketter er levert fra Vindfang, og bøker til medlemmer utenfor Hitra blir sendt i posten. Bøker til medlemmer på Hitra håper vi å finne en rimeligere distribusjonsløsning for. Medlemmer har anledning til å hente sin årbok etter “Lørdagstreffet” på Kystmuseet, lørdag 28. nov. kl. 14.
Tema for “lørdagstreffet” er årboka. Redaktørene ønsker forfattere av mange interessante, historiske artikler velkommen til Kystmuseet denne dagen. Der blir årboka presentert og innholdet omtalt.

En stor dugnadsinnsats blir organisert for å få årbøkene utdelt i etterkant.
Vi minner om at det er svært viktig at medlemmer som flytter/endrer adresse, melder dette inn til historielaget.

Velkommen til Kystmuseet!